悶悶悶......得個悶字!!!!!!!!!!! 送句野比大家"個個考試咁緊張做咩?so what!!放鬆d" 我個人feeling
近黎都唔g做咩,有小小headache ,差d頂唔順.....好想睇醫生.... 冇原動力比我去打日記
原動力=留下言