今日好遲sin打日記 因為比家組玩到7點幾......
咩online game 都冇玩... 要快d玩家組就返 唔講咁多 886︵︵
ps 想同 k倫&肥同講sor 冇得黎我屋企打機 我念你地聽日黎得....