今日幾好...差d比人記大過..好彩冇野又唔洗比人抄 但係比人罰抄handbook p.34 2次....
art屎比人sir留堂...冇奈 留到成4:50 .. 不過有好野 中期測驗全班第4 ^^happy..(冇老點)
希望森林快d dow返跑..想同佢玩 有人玩跑加我 我名"跑之夢幻使" (個"唔洗)