22.10.07

今日第一日返客務...小小驚><
一早VICKY就打黎同我傾計...
問我做咩做客務都唔同佢講聲..
D人都好好人...哈*識左個客務叫呀君..
佢個樣好似FIONA...明星@@"
同佢幾傾得埋...其實做客務都幾簡單..
只係對D客笑下...幫下佢攞餐...只係咁..
不過比客罵既人一定係我..因為係客務=="
仲有著住對一吋既鞋就真係痛死...
夜晚火鍋時間OK多人啦...
點火熄火...哈哈..不停咁做呢D動作..
放8點半...小敏黎左接我放工,...
佢係到飲野...等埋我收工..就一齊返大埔..
行左陣..我太累喇..去左坐..煲煙..
等埋嘉寶..10點半去等埋米奇..
之後去左老地方到打邊爐...冇乜特別=0=""
仲之就食返普通野啦..仆街..
11點9走左..嘉寶走先..小敏同米奇陪我等車..
米奇都冇心陪我等..掛住傾電話..屎忽
話下佢先識收線..同小敏係到串心中只有邊個..
邊個就唔講啦..當時人最清楚..哈哈
唔知佢知唔知呢可..........我有同你講架..
不過唔知你聽唔聽到...........
_____________________END *

刊登時間︰2007-11-11 08:37 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  






訪客留言 (返回 FISHBALL1225 的日誌)


香港樂園 hk-p.ch 於 2007-11-11 08:41 PM 發表: