一個月了,,
過得好快呀..
依家個個都拍緊拖
個感覺好怪呀..
{呀豪...呀軒...呀南...呀蚊...呀恩...呀嘻...呀癩} <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<愛情
{魚子...呀周...呀張...雞俊...呀軒...呀x... 呀x}
唔知可以去到幾耐呢,,,?!
期待1225得來臨""
依家考試都ok..
唔算太差..
同啲fd放左就食野..
又一齊傾心事...
又一齊食x..{哈哈}... <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<友情
日日都唔會悶@v@...
同呀周..呀張..呀蚊..牛奶..嘻嘻.癲妹..呀恩...
一齊好開心...
希望唔會再嗌交...

|