今日病左,超辛苦.
昨天超無奈.同豐豐去jasper屋企做porject,
做完佢話悶,出街行,三個傻仔係條街行,都唔知去邊
唔知我地係咪太悶,jasper突然上左架巴士
我同豐豐都跟住上,好好運,只去左赤柱.
我地三個傻仔就甘去左赤柱
白行