303*"
琴晚老公掛住打機""正下d野*差吾多6點先訓..哈哈,,人地岩岩起身,,我地就岩岩先訓...搞笑**但係個時吾眼訓..係咁嘈住老公訓..最後大家到訓左"之後3點起身...老公就4點先起身,,,搞到佢一個鐘超悶...佢細佬走左落去打波...我同老公就整西炒飯,,超正...食食下佢細佬就返黎...=]佢好想趕我地走..哈哈..因為佢會帶佢條女上黎""我同老公..洗埋頭先走...哈哈..佢一定係超趕*佢丫爸可能會6點幾或者7點返,,我地就5點幾走...好似我地衰左d""之後去左八角...今日傑雞冇去打波,,同老公講係兆康正野'''佢地打完波,,江健陪我地去盈豐買野飲..冇耐小信打黎話叫我地陪佢還碟...之後行返去良景搵小信..之後行左陣就小信返左屋企,,我同老公就去左江健屋企...我就超無奈睇佢地打機...到左8點8我同老公走人..老公送我返家...食飯..食完睇左陣tv先開電腦玩...老公等左我on msn..sor丫""老公仲同我講..原來傑雞俾差人捉左...衰打人=]唉,,希望佢冇事啦""
|