302天**)))
琴晚2點幾就訓左"今朝7點醒一醒又訓返...訓到12點9先起身,,去廁所..諗住睇老婆大人..點知訓過左><"吾開心丫''今日仲係大結局tim""又訓過...訓到3點先起身"""刷牙洗頭...玩電腦...打日記"""吾知一陣有咩做呢....??5點幾老公同傑雞陪我食野...食完就去八角睇佢地打波...之後7點幾上左老公屋企,,坐左陣就食飯lu*..唉,,,老公d fd係咁吹佢快,,,我好想食多小小送同飲多碗湯到吾得""落到留下...超凍丫~~有我..老公..傑雞..光健..丫聰踏單車去新屯..老公就載我去..."哈哈...不過係超凍=]踏到半路白鴿打黎話臭弧倫正親吾黎,,,得佢一個吾想黎...最後傑雞返去搵白鴿..哈哈,,傑雞叫返白鴿載返佢""'我就做丫四..幫佢地睇住d野=]丫聰同傑雞好似見我好悶咁就問我打吾打""我冇打到...因為佢地問個個吾係老公,,所以吾打"好似有人同我sd信息"坐左陣就走啦...之後踏左陣就去買野飲~傾下計..返到留下佢地又玩下...最後1點半就先走""去左老公屋企訓""
**
|