同雞佬292天lu*****::
開心丫..琴晚同雞佬老公傾電話傾到5點幾...之後訓左陣...9點就去左雞佬老公屋企訓攪,,,好舒服丫,,你好暖丫....一訓就訓到3點幾lu*,,,洗埋頭就落去大班粥食野...有我...雞佬老公...白鴿,,,傑雞...丫聰...小信"""但係得我..雞佬老公同白鴿食野...""食完就去八角坐""""一直都睇佢地打波....到左8點半細妹打俾我,,,我就過佢搵佢""之後返家...返到屋企就食飯...食飽就陪雞佬老公買飯飯"""之後老公送返我返家"""
對吾住....琴晚又是我任性.......好想
|