琴晚1點訓了**都吾知有冇訓過甘**訓下醒下@___@" 本來今朝7點幾起了身去t0l..太累了又訓返,,較左8點3鬧鐘,,點知嘈吾醒我@/\@" 9點幾先起身-[[[妹就煮了米粉1齊食,,1路食1路睇愛就宅1起*** 11點先返工@@" 今日冇咩野做=[][[[[[ 但今日你3點返黎話吾做,,個刻呆左-0-""吾知咩事,,,"" 不過都好既,,吾洗再見到你,,讓我忘記你這個人,,希望你吾好再返黎@3333333@