昨晚等MR.LAI放工*
放工後..首先同Ahp0食m記*
tHeN..坐左陣就去左mAn家"睇Tv,,睇戲**
俾佢吹脹...臨睇完你就訓左了@@"呆坐半小時就走人,,返留下等MR.LAi*
之後去左MR.LAI沖涼..沖好涼,,有人打俾你,,,你話係你D FD*唉,,,,但係見到你講野好溫柔**即吾開心囉""
我就返上床先**到你訓時,,俾我發現左你電話個個女仔信息..唉,,,,,
今日十二點幾先起身,,THEN整好哂野就同你,,同埋你媽爸出上水同你婆婆飲茶**
二點飲完,,去整電話入NOKIA上網個舊野,,入左但我玩吾到MSN,,MR.LAI就玩到><"
三點走人,,搭小巴返黎,,我同MR.LAI去了新墟..MR.LAI陪我拎錢,,~
拎完我好想去影貼紙相,,點知你吾係好仲意甘*我可以點,,,"
我真係好愛你,,但我吾再信你,,我可以點><",,,尼個月,,你聽左幾多次"分手"這兩字,,
你又知吾知我辛苦*成日都估你係咪有第2個,,你話吾係,,我就覺得你呃我"
我真係好驚..過埋你生日就吾理我><"
影都冇心情,,@@..影完上你家訓左陣,,又出黎,,去明星到食飯::
頭先我地話過,,你生日之後大家會俾心機返工賺錢儲錢,,間吾中先1齊去行街,,得閒先搵大家*,,返工放工腥信息大家*
其實我吾想..但係我又吾想冇左你,,又吾想1出街就同你嘈**
我都知你返工辛苦,,我吾想俾甘多壓力你""
|