尼排好吾知自己想點!!!!!!!"
搞到成日都吾打Bl0g*
今天dAy0fF*:___等我打下Bl0g先*
琴晚十一點已經訓左*____但係訓下醒下*
一點醒1醒再訓過..四點又醒左..見到MR.LAI仲未搵我..我就打俾佢啦*
問佢做緊咩..佢話就刷牙訓,,我問做咩吾搵我..佢話諗住刷完牙腥信息俾你..0哂咀囉****
問你係咪吾想再理我,,你又話吾係..你想點牙..尼幾日完全係我搵你多過你搵我囉**
吾該你,,,吾再愛我請你快D講我知,,,吾好拖住我,,我會好辛苦**我真係吾知我地仲係咩關係囉*
唉_____<"
今日十二點同Ahp0去留下食野...uM..好味^^"
tHeN Ahp0陪我返公司拎野,,拎完就去左Ahp0家*坐左陣*
三點幾..Ahp0去搵仔..我就返家自閉,,,冇人會理我啦!!!!!!心淡@@:唉'''
港女上身*_*
PS;;2年2個月,,,完了吧...???
|