今朝七點俾鬧鐘嘈醒了*
再訓過******^___^:
八點半起身**即沖涼..*
九點二出門,,九點半返到公司**嘻**第1天準時返工*希望1日日都係就好**
今天我很忙丫..希望日日都係甘就好了*^^"哈哈___"
晚上七點冇野做..老闆就話要開會:::
:唉___開頭都冇咩野,,點知佢地傾到甘上下mAgGiE係甘話人地點點點..*;雖然冇話我姐..但會吾會過火尼*??
唉+++點解會甘.."
放工吾想同佢走,,呃佢趕時間,,但佢走先@@"唉"
去搵MR.LAI俾返PSP他**傾左陣就返家食飯LU*"
PS:頭到爆了*叫我點面對你""你做到甘*~~
|