早上同mAgGiE返工^^: 今日都冇咩野做*@@" 晚上同mAgGiE..Ph0eNiX*去唱k* 由9點唱到1點幾^^::不過知道Ph0eNiX好攰*>333333<:s0r*謝你* 同mAgGiE行路返黎,,亦都謝你****** THEN自己等MR.LAI放工,,** 2點半等到3點幾@___@""之後去左佢家** PS::發覺自己越米越自私@/\@"要身邊既人就我><"