今日紮醒左好多次__但都冇叫老公起身** 知道他很累@/\@~:二點先起身*"" 起身冇耐,,他的mAmI要吹頭,,見佢吹得甘辛苦,,我就幫她~點知個頭髮勁鬈**><吹左1個鐘多D都有了* 吹死我了@@" THEN,,同老公,,他的爸媽去了大班粥食野** 食飽了送老公返工..*我就回家去** 返到家冇野做,,><"悶死我了**真的不習慣放假見到老公1陣就冇得見>/\<: PS:: 好掛住你丫>33333333<: 悶到自戀了* END*)=