哈哈""又開返這個bLoG*
嘻...可能已經忘了點打日記了*
昨晚等埋老公放工先傾電話*"不過今晚冇得等@@"明天要返工*><"
今天十二點才起身,,沖涼洗頭,,玩左陣電腦**
1點幾老公上左黎,,買左粉絲_娃娃菜__魚肉上黎,,老公煮俾我食..^^"愛死你^333^
2點幾出門口,,老公送我搭小巴*臨上車先記得我忘了帶手提@/\@"
返公司整d野就走人去新墟整交通準貼*""點知手提單吾可以當地址證明,,原來可以拎牙爸個水電煤單都得=]]
我就搭960返家*;;;即打俾老公,,個時已經3點搭10了*我就送佢返工**行去時見到丫p0同佢男友,,同佢sayhi吾應我/\<"
送完老公我就去搭小巴去新墟,,俾返個地址證明就走得**
THEN)__去拎相先**拎完交電話費******然之後又搭960回家去@@:"
甘就1 dAy了******"
ps::要比心機返工^^"
END*)=
|