今天醒了已經2點了=]
電話沒有電=]
對不起*老公找不到了我''
整天在家中睇惡吻2*
6點幾找..丫han聊左多一個鐘了*呵呵'
約定你...逢星期三*一定"^^
7點幾行去接老公返工*
見到你,,咁累*好想見到你笑"呵呵..今天的我真的會另你開心*??
老公,,,聽日13個月了**你要快d好返丫**