星期一**~~"
今天有返工,,,不過是12點幾,,,,返工之後忘了~*放工同老公,,傑雞,,小信同丫輝去多次花市*
星期二"
今天10點幾返到公司...andrew請了食早餐..^^'phoenix黎左剪髮..開心到爆,,很愛她,,呵呵]放工放得很晏...11點幾才返到家中吃飯*...2點幾先訓*
星期三*
未到八點andrew就打俾我叫我起身,,,問我係咪真係去飲茶((之後打俾maggie同佢講去飲茶*等埋她才搭車去飲早茶*臨放工時有點很吾開心的事..出糧得個幾千..不過俾佢地講到冇咩事..因為佢地講得很岩*11點幾放工..放工後老公and丫豪來接我,,之後去搭西鐵到元朗行花市,,,行左陣丫峰就叫老公等埋佢先,,,哈哈..丫豪買左桃花,,噢,,衰人laihiufung拎過既桃花..唉**,又凍又落雨,,,行左2個鐘,,丫峰,,小信同埋傑雞先黎*行到4點先搭車走...去左老公家..5點幾我訓先,,很累=]老公仲慘冇得訓...幫丫峰整野,,整到冇得訓..
星期四**(今天)
唉...8點老公叫醒我,,我又發脾四因為我一吾夠就會亂咁發脾四,,對吾住*之後同老公既爸爸飲茶,,呵呵,,是我請希望他開心吧!!飲完已經是10點幾,,丫妹在家..之後睇惡吻2*由第二集開始睇到第八集,,很慘的湘琴明明很努力為了植樹付出一切*可惜湘琴經常做錯野,,幸好植樹還很愛她*...即使兩人不合親﹏但係愛是無法解釋..這是否真愛嗎?]] 睇完之後去了天水圍的舅母家吃飯,,逗了ok多利是,,吃飽飯還在表妹的房睡著了"到了10點幾才走,,搭的返黎,,返到黎係留下買燒夜,,,仲搵埋老公上左我家食**^^很開心的*吃飽坐了陣老公回家去**呵呵...今天已經有5百蚊利是**^^"吾知明天又如何呢*??
|