((**... l0ve~350*_________"
尼幾日越黎越早放工..我叻吾叻先((呵呵""星期5,,2點*六..12點*日..11點*今日..10點*[[聽日..9點??
尼個月矛得放假..欠公司太多假了*
除左23先有得放..*哈哈..同左老板講..剩係尼一日放*
因為尼一日係我同老公既大日子,,我真系好期代尼一日""
吾知果一日會開心定吾開心尼*
還記得上年因為你爸爸慶祝生日,,放工仲行左陣市中心,,行行下咁就一齊返..刀左12點同埋你屋企人去唱k"果日雖然病了但係開心*其實果時真系有點害怕"=0<'
|