唉...好多野都好後悔*
拍拖咩都好煩丫*
點解我可以咁煩*]
好憎丫..你成日都係咁*
同事呢幾日冇返工*你又吾黎接我,,搞到我要獨自回家><"
唉,,同事係到時你又接..搞到佢好悶*正衰人"
開始害怕你*
點解你咁對我*??
______________________________________________________
吾想多講*"呢排會少左打..***