愛357天**
前幾日好多野做...仲要俾個咸濕佬串..超憎佢囉*識睇人話,,b女個d有吾話*
正係話我同maggie..之前搞到phoenix吾做=]搞到冇心情打日記*"
琴晚好吾開心..吾知咩事,,,唉*無奈丫"
今朝老公係咁打黎叫我起身返工*
但最後我都係12點幾起身*
今日1點幾去左老公屋企食麵**
返到去冇咩野做..悶*
行行企企冇所事事-[]-*
俾j化妝,,佢化d妝好咩下..之前好d,,可能我中意簡單啦*=]
俾佢化完仲眼訓,,=]
到了放工去了老公家打邊爐*
好味味丫..飽哂*
12點返家lu~吾捨得老公*
唉,,丫媽仲係吾理我,,吾同我講野**因為佢知道我成日都吾返工同埋冇返過家..呢幾日**><
唉,,點解老板會話俾我媽聽架**
不過算啦,,老板今日跟我說明天你返到9點半就俾一百蚊你啦*呵呵^^"
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
仲有2天啦**
真係好期侍23號會去邊呢?會開心ma*??
老公,,我呢掛係咪好乖呢,,小左發你脾氣*如果全世界既人吾理我,,我吾會介意~但你絕對吾可以吾理我*可以嗎?
雖然你而家話就話我已經係你心目中最愛個個*但呢句野已經吾可靠,,因為曾經有人同我講過,,個個人就係你,,但最後呢,,你又係同另一個女仔講過,,算啦*我要忘記過去,,,諗咁多只會令自己吾開心**
老公,,我真係好開心架呢幾日,,早上老公叫我起身,,又送我返工,,又接我放工,,又聽我D係公司吾開心既野*臨訓時又同我傾電話*我訓吾著你又陪我* 什麼時候都有你係到,,除左返工*^^"
如果永遠都係咁就好啦*呵呵,,))
POST返D舊相先=]一個月內既相..呵呵-0-v
傻仔照* -] 我,,囡囡,,老公* 有點恐怖的*... SIU生* 老公寫的=]令字)) 老公+囡囡,,打機中* ME*" 老公+我*
吾POST住啦,,POST到眼到累,,,因我有自拍狂*POST吾哂的*****
|