唉*呢幾天病了*
星期三..個肚好吾舒服還想嘔*沒有返工,,我也不想*2點到老公家...3點吃老公煮粥我吃*好味的^^"吃飽後食藥了*還睡了一會兒,,5點回家再睡過*很攰的=]..7點哥哥..媽媽走了去天水圍吃飯*8點妹返家了*冇耐老公上了黎..煮通粉俾我同妹妹吃**我們吃飽了老公回家了*><"11點睡攪了*點知2點幾嘔..同肚瀉><"很辛苦*
星期四*又沒了返工..好攰..今天沒有什麼事,,但是老公點都要我去睇E生*<1點幾去健生睇E生點知關了門,,我太晏了*要3點才開門~之後返良景找丫豪&臭孤倫到大斑粥吃粥*見到他們吃得好味得..我也想吃,,,可惜....**吃飽陪他們到健生陽光打機*唉,,明明3點開門睇E生..點知他們玩得太開心,,老公吾知點同他們講我們要走了*搞到我發了脾四*差不多5點才去睇...點知老公同他們說要走時,,,臭孤倫叫老公俾返錢,,,搞到我吾知點咁,,,超怪的感覺**明明去時他說請我們,,點知..??去睇E生時還發老公脾四..吾去睇..最後都有去睇*睇完去買排包..返家吃..*老公送我回家..我就食排包..食藥...食完後很攰就睡教了*8點幾爸爸煮了粥我吃,,吃飽又睡過..10點才起身,,吃藥,,沖涼後打俾老公傾了陣,,就睡了**
星期五**又沒了返工*...整天都是睡教的**老公要陪他媽媽..*今天沒有見過面!呵呵..很掛住你丫**
|