這幾天很凍*也不願意起床(
早上9點同老公吃早餐**
吃飽才返工但很自私,...遲哂大到**
老公陪我等車,,呵呵,,好開心,,叫你吾洗等你都陪我等,,很偉大哨(愛爆你{
10點幾才返到公司**
唉,,又俾個條友話(佢都痴9線*
丫pam煩姐又話我*我刀指明係丫pam叫我上黎問你既**
又話得啦..煩吾煩d丫你**
火到我丫...冇程程俾人話*好野吾洗跟佢野*
其實今天不是太忙,,全部是cut** 悶死~
但9點半先放**,,,,maggie又請我飲野*正**
同maggie行到十字路口老公才到**
還帶了熱麥精..對不起,,我飲左野lu**><
老公俾我暖手,,老公飲^^"很愛你唷(
返回家已經是10點2lu*,,,吃pizza~很飽...
|