115星期2*去了唱K..因為他爸爸舊曆生日*唱到11點幾走人...去了老公家食蛋糕*
116星期3*鬼仔生日*4點幾去買蛋糕俾佢食,,佢好似好開心咁^^*晚上去了荃灣找老公媽媽*
**************************************************************************************
117'愛354天**
今日又冇返工,,,一訓訓到3點才起床**老公煮通粉俾我食...呵呵*到左6點幾諗住出門口,,就發生D吾開心既野,,搞左陣先出得*唉.."""去了籃球場射了幾球波陪老公買餸**買好了"搵返小信&丫豪之後老公返家,,,我同小信&丫豪買餸...因為去丫豪HOME食飯..買完了,,,煮了一陣老公也黎埋幫拖,,呵呵*多謝老公..辛苦你了*10點幾先食飯..食飽了打了一陣機,,小信屋企人係咁打俾佢叫佢返家,,**好彩小信臨走前去左個TOL先**之後拎左個蛋糕出黎..呵呵,,開心屎佢丫**食飽老公&小信送我返家先**
118囡囡,,丫PO..生日快樂**
|