356*~"
仲有十日啦,,好想快d到個日..吾知開吾開心呢*?
其實我到而家刀吾清楚你最愛係邊個?!
我吾明點解個個俾咁多期望你,,點知換來是失望*
就黎一年啦,,真係吾想再發你脾4*好難改"
究竟係我問題,,還是你既問題呢*?
_______________________________________________________________________________________
(12-01-08)
琴日又冇返工了*因為前晚放工去左丫豪home食飯,,食飽就去左老公家訓*係懶的我,,3點才起床*起床之後老公打ps2...差吾多到4點時囡囡就上左黎啦*睇老公打左陣機,,就去左大班粥食午餐=]食飽之後去左八角射波波**射左兩個幾鐘就冇射啦,,就同左囡囡,,丫豪到7仔買野飲...買完再去返八角,,,老公吾知做咩坐左係度...好似吾開心咁,,自己一個諗野*之後冇理到佢...我就同丫豪..囡囡傾計,,冇耐老公又落返去鬥波..連丫豪都覺得老公有點火><"之後打打下..吾想既事發生左*傑雞整到老公隻腳流血,,唉*刀吾明點解次次都係咁...你一打波會有火同整到*真係吾想""........
130108**
今日好早返到工,..嚇親老板娘tim..好小可我會咁早*
因為琴晚冇咩點訓過,,風濕腳痛(老人家)
好彩老公陪我..對吾住丫..阻住你訓><"
今朝仲要嘈住你訓..送我返工*
忙忙忙忙丫今日,,*
7點幾妹黎左剪髮"
j岩岩好,,剪完收工*
好多人同我行返家,,有老公..maggie..妹*
好搞笑丫maggie,,我地個個喪笑*
呵呵*
返家吃飯..沒心情玩電腦*
很攰,,周身骨痛><"
*溫柔地待我好 哪會感覺不到
然而可否讓我實際看到
不想再投訴 不想再徒勞
只盼望明天可更好~
|