330*
一訓醒已經是9點9LU*/\<
今日10點半先返到公司..老公踏單車送我返工*
~~~~開心丫~~~~~~~~~~
丫J好煩,,,我一返到去你就我做D咩...唉*
我吾做你先講啦...工衣都冇著就叫我做D咩...煩死*
冇耐同KELVIN琴晚撞到邊個拖住人,,又係到講..講左成日*
真係得閒冇野做,,搵野黎講*
不過今日真係悶D,,我到吾知訓左幾耐**
**********************************************
到左放工,,老公因佢細佬同佢D朋友打邊爐,,所以接吾到我放工~
我都好想打...但係冇$..不過算..上個月喪打咁制*返家吃飯吧=]
**********************************************
六天*(勁歌第四位了)
六天 日本 為你 準備
故裝 神秘 讓你 有個驚喜
你竟 難忘他抱著你 北海道雪紛笑
可笑是我仍為你妒忌
你說聖誕 尚有他於沙灘
唱唱聖詩不簡單
最凍那晚 幸有他雙手整晚為你蓋好被單
*從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心
我不過是個人 都會難堪 不想充當他替身
這情敵太狠
拋起你 但仍能勾起你的興奮
我努力迎合你 只配做犧牲品
引爆藥引
你笑笑說 在最初識他不夠膽幻想 可高攀
偶爾會讚頌他 好得不可以忘記 怎麼會散?
REPEAT*
為何無論去到那裡 他也掛在你嘴
能否搞清楚 這個眼前人是我
你會動情麼?
情人沒我份 苦等這眼前人 賜與我身份
有減卻沒有增 得五十分 怎麼可充當冠軍
這情敵太狠
只想將他擊退 洗清你的心癮
痛極亦捱下去 等你為他超生 與我熱吻
或者 候補 做到 比天 更好
才可 令你 替我上訴
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|