327*
呢幾日好累死*
又多野做..又夜訓..*唉..
難道我真係很差...另到所有人刀出賣我*??
陳小姐!!!!!!!!!!!!!!!!
你知唔知好煩架!!!!你已經搶左我條仔啦,,,你仲想點???你都好笑架WO,,,,你自己同條仔嗌左交SD個合息比我~同我講~你想點牙???想我安慰你???你都ON9架!!你當我係社工丫!!!!!!!!!!!!!!!!!咩都比哂比你~你仲係到煩住哂~~又話你條仔借銀行錢買部電話你~~~你條仔咪又係之前條1仔~~~你條仔唔洗借都可以買好多野比我牙!!!你呢?同人講借錢WO,,你羞唔羞架~~水下水照下自己先啦~~~你估佢真係真心同你一齊???貪有得同你扑咋!~!!!姣婆!!!!成日姣仔!!!你D FD同我講丫,,,你上年聖誕節比人摸下面~~~又話自己好清白,,,嘔牙!!!比人摸下面,,你真係好唔要面同好DIRTY囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!我真係好想知道你用咩招數搶左我條仔囉~~~你自己溝唔得既,,一定要搶既~~~你唔只一次搶人地條仔啦~~~係n咁多次丫!!!!成日用埋D招數CHEAP到死~~~SD個信息黎同我講~話你條仔點解為左你問人借錢,,,收皮啦`~你同我講想帶出咩意思先~~~帶出你條仔愛你愛到要問人借錢??如果真係咁~咁真好好笑啦~~又唔叫佢為左我問人借錢既,,,你又話佢有番工,,,係到講大話~~~番工又會係籃球場傾計打波既,,,真係好好笑囉你D大話~~~我真係超憎你呢個人囉~~~不過大家唔好誤會~~我唔係憎佢搶左我條仔,,我係憎佢,,,成日係我面前吹水~吹大自己~~
新野!!!!!!!!!!
佢有個朋友同我一樣都咁憎佢既,,所以佢講左一樣野比我聽,,,,就係原來陳小姐係大陸人,,,之後我問係唔係,,,佢死都唔認,,,因為我之前同佢講野既時候,,,佢果D口音已經怪怪地架啦~~~~依家仲唔認,,,講真丫,,,如果你唔係,,人地點會咁講你丫,,,琴日就為左呢件事係MSN同我嘈,,唔夠我講仲係到問人,,,佢話WO~我丫爸丫媽係大陸人咁又點丫,,我係香港人丫,,,我真係好想知佢有無常識囉,,,,丫爸丫媽係大陸人,,佢就係香港人,,,都唔知咩道理黎架囉~~~~仲有,,成日同我講【我成日去我條仔到架,,,,之後我就問佢,,咁去佢屋企做D咩丫,,,佢就答我話,,,去佢屋企,,訓下覺,,,仲講埋佢同佢條仔扑~~~仲幫人含埋,,,小姐,,,知你叻啦,,,同人扑野,,都唔洗同我講牙,,你估講左出黎好勁牙,,,,洗唔洗頒個獎比埋你牙,,,,依家係MSN仲好意思黎同我講,,,你唔好以為我唔會上呢個論壇牙,,,我睇到哂架,,,我同佢講,,,我又無指名道姓話你,,,你做咩認丫,.,,唔該你唔好對號入坐牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唉..自己好失敗!!
連呢d人都咁講...*
其實好多人都估到係邊個講?
我仲想講俾佢聽...佢已經出賣左話俾佢聽既人**
佢話人地仲意大口仔你又仲意大口仔,,係到跟人風*
我吾係跟風囉..我好細個就仲意大口仔,,好似小4開始..
想知個個朋友幾時仲意呢*??
我想講我冇咩朋友係仲意大口仔囉*
如果個個係我朋友*....
就吾會講俾吾該講既人啦*
聖誕節個單野,,我想講吾係囉,,係中秋*
我亦都冇話過自己好清白..個單野我吾想,,唉"
個單野我吾係話過俾好多人聽**
我亦都冇搶仔,,我有幾時搶過仔丫?我諗你講緊個個係你囉*
你話我係大陸人有咩証明我係大陸人呢??我一出世就係香港,.
仲有留係香港7年既人都會係香港人**像無常識個個係你*
仲有我冇講過同條仔成日扑野,,同含野囉,,講出黎吾通真係有獎咩..??
我冇成日同你講野囉...就算係都係你搵我先,,*
我由個日開始你add我我都吾會應個條友**
你話我煩邊個煩d**??
上個個網post呢d野就係好威丫...另到d人幫你丫**
d人係吾知頭吾頭路先幫你咋*如果佢地知道之前你d野,,睇係幫邊個*
我忍左好耐啦~
|