今天沒有返工=]
4點才起床*
5點老公陪我去盈豐食野*
7點幾同老公係良景行去屯門面鐵站**
行到去八點行花市...諗住去市中心時小信就打黎話黎緊*
搞到我地要陪小信佢地*..突然要去tol~但吾想去個d公廁
~老公就帶左我去友愛體育館廁所*^^呵呵~舒服哂*
去完tol就同老公去返花市...差不多行到去小信同佢個fd就到左啦*
唉..有點無奈*好想走..但係,,,'*算吧*
9點幾才可以走*行返去屯門個到搭車走*
返到留下..突然有女仔聲嗌我..原來是可怡同siu*=]
老公送埋返家才走*返到10點啦.."
睇[茶煲阿四]大結局*噢..冇得睇江子lu*=]傻的...跟得maggie多*
越黎越仲意江子這角色..傻得有趣****
msn中...""
丨*....laihiufung...我愛你*~
|