今天有返工...遲左1分鐘=]*
老公買早餐我食(呵呵"
今天ok啦...吾多吾小d客,,但都有百幾蚊'''
放工同maggie行返黎之後同埋老公一齊行*
老公送我返家..之後佢返家..*
食飯,,玩電腦..傾電話..冇野做...悶到爆(''
就在一起看時間流逝 要記得我們相愛的方式 就是愛你 愛著你有悲有喜有 你平淡也有了意義 就是愛你 愛著你甜蜜又安心 那種感覺就是你**