今天11點才返工"=]
但琴晚1點訓"飲了一罐就醉了..太冇用的我*"
今天心情_還好..到你放工前俾人激一激,,,冇哂心情了,/\,'
好彩老公接我放工*但係好累了"
點解我會咁累了..今天不是太多野做=]