今天訓到好晏,,成二點才起身* 打俾MR.LAI他說成埋飯先黎,,點知牙哥突然返左黎** 就即叫MR.LAI吾好上黎,,廢事牙哥又吾知講D咩..~___~" THEN..洗碗,,沖涼* 四點幾就同mAgGiE去元朗,,行街*__行行下,,好吾舒服___m痛@__@" 行到九點幾搭西鐵返黎坐1坐就歸家*~~ ps:當思緒圍著你走 比愛字還深厚 END_<"