今天冇返工@___@" 又訓死了***一點三先起身*_+ 妹煮麵俾我地食*" THEN同妹睇愛就宅1起**都0K喎* 三點同MR,LAI食野** 四點幾,,又同妹落過去買野...行1陣** 六點幾,...多謝你收留我**^3333333^希望你身邊的人吾會再甘煩** 九點才歸家吃飯*(* 晚上悶到嘔茄@_______@" ps:若除去我__愛多1個人 =等於我傷心@/\@"" 你會日日寫mA*?????" END+"*