昨晚訓下醒下*亦都俾你發現左...**
哈__真係吾關你事**係自己想太多.,,搞到訓吾到@@
今朝8點幾已經起了身,,坐左陣先返家,,,換3,,玩電腦"
玩到吾知時間,,,11點先出門口,,*
今日都有D野做下..."
唉""突然發生左D野,,明明吾關我事,,,:""我都覺得好可怕**
小心1些人,,平時好小發脾四,,1發不可收拾""
準時放工,,諗住等埋mAgGiE..
點知等佢時講左D野好難受**個刻好想走吾想等佢,,但我吾可以甘只有對她講的說話當歌唱吧@/\@....
點解是你講,,,唉""我可以點""自從你星期二發脾四,,嬲哂成村人,,就開始覺得你好假**又話尼排已經識應左別人的說話可以當冇事*
唉___你知mA?每1日都聽到你提XXX,,聽到厭*日講夜講_唉><開始覺得同你好陌生..點會甘架****
PS::[[[[[["迷失了人生]]]]<
|