今朝9點7才起身* 但11點先返到公司*唉___ChAnSiUkI*懶到出汁" 今天都0k有野做,,但好多都避得就避,,唉"" 這幾天心情____好亂*"" mAgGiE___令到我好苦惱*~~ 晚上同Arp0食晚飯..上Arp0家談天...訓攪** 感覺很正,,講真未有試過這種感覺__可能你是我第1個朋友__可以上你家睡覺*
PS:對不起,,吾講你知係因為你1定會叫我返家睡,,你明mA?