昨晚去了MR.LAI家訓覺* 本來MR.LAI話今日黎我家,,點知吾知醒*冇去到** 三點同MR.LAI~佢牙媽~佢牙爸去飲茶** 飲完就送MR.LAI返工,,我就歸家玩電腦*___" 八點就返公司等D人** 九點先去何福堂食大排擋,,,但是尼間吾係甘好食..冇咩味甘@@" 十一點走,,同mAgGiE行返黎..到了,,傾了計等埋MR.LAI佢就送我們歸家** PS"::我 太痛苦沒氣力去糾纏 END+{"