唉** d0wn到想死*>< 冇打bl0g個幾日__好吾開心,,好煩"" 真係好後悔真係好後悔,,我而家想返返去個晚我冇陪你"" 甘我就冇同你發生過**而家好辛苦:::*唉,,而家你條女返左黎就當冇左件事,,亦都冇同過我講野'''算係咩?