今日dAy0ff了**本來琴日都是..但係公司吾夠人__所以叫左我返去""
其實真係好多謝你們甘關心又擔心我,,真係吾好意思><"
所有野,,,可能吾係佢問題,,只係我肯吾肯去解決個問題""
我想星期五去問清楚**問左好過亂想野**有冇人支持下我,,我真係好驚>/\<
今日2點同MR,LAI去了買電話""0kAh::""
4點去食味千拉麵﹏正Ah::
5點同mAgGiE*又行左陣..*
7點返留下,,坐左陣;;
9點歸家吃飯*
10點幾去搵Arp0傾左陣**希望你家人吾好再甘偏心,,同埋吾好成日煩你**
 ME的午餐* MR.LAI的午餐** 
|