很懶喔*"" 差不多成個禮拜都冇打過bl0g...請大家原諒@/\@" 今天十點先起床@@" 十二點先返工*簡直吾係人黎gA*~~ 今天都吾算多客但有一兩個啦** 準時放工* 返家睇學警狙擊""(大結局)正Ah** 凌晨睇陀槍師姐(II)正Ah*/\/\: PS::讓我目前的幻想停止,,0kmA*??