早上9點起了身*打俾老公,,話起左身*
9點4落樓下等小巴,,*
返到公司9點半岩岩好**呵呵!要做返勤力D*^^
返到去洗左2個頭*^^
有J&ZANETE教我電髮*
但係有時MAGGIE有點火頁的,,成日都話俾佢整一隻"=]
到了12點ZANETE就係咁講食咩好呢,,,諗左好耐就問我一陣去邊*都估到佢想點T^T"
唉,,吾知做咩都冇咩勁力咁﹏整左幾隻就吾想學咁=]
不過吾會另佢地失望*整左半個頭..就2點LU*吾整住,,明天再努力過*
2點幾老公載我去新墟,,^^幫丫PAM買涼荼&ZANETE買酸辣雲吞粉絲*
之後老公陪我行返公司俾返佢地*就走了*
返到留下,,老公去了買野食*
我就係千秋等佢返黎,,點知開頭見到傑雞同丫輝=]之後見到黃TIM鴻,,白鴿,,丫星..佢地一路行一路望我笑都吾知想點
ON99的,,問佢做咩事..黃TIM鴻就問老公去左邊,,講完吾知做咩佢地又笑*
好難定><"最後定吾順係咁喊,,喊左陣老公還未返*
點知返到黎我又忍吾喊了出黎~很冇用的我><"又要老公哄=]
老公還俾我睇佢個日記,,好感動^^
之後好辛苦整野食俾我食,,,多謝老公^^對不起,,我吾知點解好累><"
冇幫過你=]好味的食物出現了,,讓我吃吧,,呵呵!
滿足了同老公睇多啦A夢*
之後同老公沖涼涼^^"沖好了*
陪老公買餸,,對不起,,累你咁遲先買,,買好了到你家放低D餸就落樓*
去M記吃雪糕,,點知好多人,,我就話不如搵位先點知老公話吾一定係到坐,,但我想坐就話返家,,*
我又發脾四,,唉,,又想見多陣老公,,最後又去返M記食返,,咁就食左20蚊=]
8點8返家又食野LU*,,=[]-"食飽玩左陣MSN,,老板打黎問我聽日返吾返,,我緊係話返啦..,吾返冇得返LU*,,,睇最美麗的第七天~好感人丫..睇到流淚了><"
睇完..玩左陣電腦就沖涼,,打日記("
PS:沒有你身邊,,我變得很軟弱"><
吾想自己一個對住你的朋友,,*害怕~~"
|