...金日係Day 6 呀"...* 我好眼訓!!! 搭巴士番學...見到梁x儀..."
...落左車...行番學校又見到 峰峰 BaBe..."'嚇死我!!!
...佢甘早起身既...番到學校..囉書...之後見到
...你欣加擦頭...問左我D野...上番班房..去左厠所...照鏡
...吾記得左點解....見到東菇加倩"..陪佢地囉書...
...又上番班房...班主任堂曹婉X 上左黎啦!!.....[ 重覆 ]
...*我好眼訓!!! S。,訓左陣教...!!!...之後...曹婉X 走個陣...
...叫我囉 粉筆!!!要行落去...好支力...Because..我好眼訓!!!
...落去見到...李橋灃...!!加某某人...李橋灃俾人話 [ 你串呀!! ]
... 囉完粉筆!!!..上番去班房...數學"..好悶...
...聽到有人講D野好好笑!!....系甘!!!
注* 上完堂有D人都未抄完( 數學 )....要我行落去囉俾阿 sir...!!!
...可惡....XXX...下次抄快D呀 !!!....知冇!!!...之後
...中文"......林燕雲... 又叫我幫佢囉野.....行上行落...
...之後...小息"..落去食野..笑Q死!!!...[ 放屁 ]...哈哈~
...買左朱古力....串人...吾好分心呀!!!!! 會死架!!!!
...電腦...駛吾駛排隊都要甘耐呀!!!!..低B....懶系嚴甘!!!收皮啦!!!
...落到去...好白痴!!!....有好多老鼠跳黎跳去呀!!....ku~ku~
...落左堂...上番班房...俾人罰X左一陣...好慘呀"...我!!!
...英文...系甘先!!!!...放學...麥精"...問我囉電話打...
...之後...我同東菇行緊個陣..有人打黎...問我系米打過 6xxxxxxx..
...之後...聽聽下...巴聲好似某人....我話系米---菜菜!!!...系wo~
...笑死!!!.....行左陣"...番屋企玩電腦...同一個白痴野!!!
|