好想離開依間不繼俾我吾開心GE 學校 !!!
同D 勁扮野GE 同學,,,冇人會真心為同學 !!!
或者有,,,但系都吾多 !!!! 3 年喇 !!!
我系度讀左 3 年喇 !!! 我自己開吾開心,,,
我自己知ㄚ !!!為自己GE 前途,,,
就算幾吾鍾意都要忍下去!!! 樂觀面對 !!!
HUNG TSZ WING 要加油 !!!
----------------------------------------
好想練跑呀 !!!! 痛痛快快咁跑 !!!
但,,,,,,驚好似上次咁發燒,,要食藥 -]
唉".. 總之要努力 !!!! [ YEAH ]...<--- !!!
----------------------------------
每一次從愛裡離開 就像是心被切一塊
切一塊 下次再也不敢放膽愛
----------------------------------
THE END~
-
|