我沒有忘記約定;我還在想你`
FORGETBEBE
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
FORGETBEBE
暱稱: -★SNOWJA1、
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
MORE...
最新文章
•
A____A
•
#.THOUGH YOU CAN' T...
•
2009-05-21
•
2009-05-20
•
好憎某d人囉!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 252
好友名單
at1996420
billy950103
m0jaiiiioxo
好憎某d人囉!!
咳咳!
我講既野係勁舞!!
湘悅<--死姣系!!
撞到就叫我做鬼.
佢家陣好撚令女?
吾覺囉sad!
88啦您!
吾能送阿!!
吾好意思-v-!
(;留言吧.謝.2009-05-08 09:26 PM
[
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
#.剩下自己ˇ怎可走到尾.
#.原來俄在李沁中一隻狗也不如.
訪客留言
(
返回 FORGETBEBE 的日誌
)
at1996420
於 2009-05-11 07:31 PM 發表:
cM-_-.
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
at1996420
於 2009-05-10 07:31 PM 發表:
c0mmENt`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
at1996420
於 2009-05-08 09:45 PM 發表:
哈`baby-v-
又是勁舞的那些家伙嗎?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
55!
佢好黑人憎又姣w0!
sad!!
Posted at 2009-05-08 11:32 PM [
編輯
] [
刪除
]
a1ta123
於 2009-05-08 09:28 PM 發表:
勁無奈..= =
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
HAHA.有幾無奈阿!!
我講幾係真實!!吾係吹出黎嫁SAD
Posted at 2009-05-08 09:28 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 FORGETBEBE 的日誌
]