好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿好悶阿 =.=招人陪我傾msn啦 [email protected]<--msn! thz*0*
′﹡HAHA.呢排冇乜點上QOOZA阿; 都冇乜野好講-_- 奶咀寶唄. 我 曖 您< 3 CHU 吾鋸? 黎旺角搵我啦*0* 係阿!!旺角我住哂阿!!吾抵得^.
To:怡寶寶; 怡寶寶阿!點解您會甘嫁?? 11點幾果陣,我地係學校甘岩撞到,甘岩彤寶寶又係到,我好憎人阻住我囉!您拉住彤寶寶,問咩得吾得.. 果陣我地好趕時間55! 希望您吾好再甘.0k? To:奶咀寶寶; a__aHAHA啜爆您個咀*0*!好能悶阿一.一!chu<333333333333` 寶唄們,啜
w0w有冇人玩勁舞嫁-3-?? 陪下我玩喇=3= best忘是也._.! 咳咳! 介紹下我d寶唄fdz先A_A! `﹡奶咀寶唄,怡寶唄,雞奕寶唄,李芷彤寶唄,小鴨寶唄,角柏G,陳海琪寶唄,小彤寶唄,小丁寶唄,咬B,小B,小P,雷佳良主仄,保寶唄,哥 子 寶唄,悠儿家姐,薇薇BABY,淺大哥,小魚寶唄,小甜寶唄,傷勢寶唄,蚊寶唄.. 有D吾記得左阿.留CM提我p_q!!