不受歡迎的人
唉........好悶
FRK
暱稱: 不受歡迎的人
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唉....好悶
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


唉....好悶 分類: 未分類

    唉.......

今日成11點果頭先起身

on左msn,之後見到好少人on

見到 d人on左,就add左佢地啦

之後傾左一陣,要食野,唉

就同黃智,bill青,葉偉龍

玩cs...葉偉龍講到自己好勁

但係都係廢廢地,唔算好廢

不過技術都ok既...

玩到無咩人玩果陣

就無玩了,之後想搵人

傾計,但係無人可以傾

果陣好慘,好彩有小駿同我

一齊玩"跑",同佢一齊玩真係

幾好玩,超鍾意..........

晚上7點3果陣出左去食飯.

去到等牙媽果陣,有人打電話黎

當時,佢應該打左133,就睇唔到電話

號碼,聽左,我聽到有個人係度笑..

我估唔到佢會打電話黎...

傾傾下..無啦啦係度笑

都唔知佢做咩係度笑

之後去果間"潮州打冷"度

食野,都好好味..不過食得多

都食到悶啦!!嘻嘻

食完飯,返左屋企..之後超悶

一日就係咁過左........

 沒用的我

-------------------------------------

 

 

 






訪客留言 (返回 FRK 的日誌)


SOPHIE1314 於 2007-01-01 04:42 AM 發表:
嘻....
第一篇?
好少野呀><"
打多d野落去喇
我十卜你呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aRtai2 於 2006-12-31 12:57 PM 發表:
你打D野真係無聊呀!!!
嘻嘻~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccl520 於 2006-12-30 09:17 AM 發表:
唔係冇用啊...............
唔好禁睇自己啦................
你係9係講我係到度傻笑啊..............^(00)^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



豐 於 2006-12-29 08:41 PM 發表:
halo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]