純黑朱古力o既Blog!要留言啊!
上黎!唔該留個Cmmmmmm比我啊!THx
FTYFTY
暱稱: 瑤
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
邊個夠膽抄o既話我就真...
2008-06-20
2008-06-16
2008-06-10
2008-06-06
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 99
今日人氣: 1
累積人氣: 3515
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


2008-06-06

 唉~~~~~~~~~

何Sir教埋今年就唔教喇!!!!!

好傷心!

何Sir講個陣時!

我都眼濕濕!

但係我冇可能響班仔面前喊嫁嘛!

雖然我之後都冇喊到!

但係我真係好唔開心!

因為何Sir真係好好人!

所以佢話走個陣時!

我d Fd都好唔捨得!

唉~~~~~~~~

真係冇咩心機打Blog。

但係我知道你地會同我分擔!

所以我先會張我開心&唔開心o既事都打晒上黎!

因為我知道我除左呢個Blog可以比我發洩我d唔開心o既情緒!

重可以知道原來重有人會關心我!

所以我識到你地我真係好開心!

因為有一大班人會同我分擔!

所以我就算有幾唔開心都會繼續打呢個Blog!

希望你地會一直支持我!

我會努力嫁!

^^

記住睇完我打咩之後!

記住落去睇下啊!

重有記住同你d Fd宣傳下啊!

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

http://ssccforum.freebbs.hk/index.php

發表時間:2008-06-06 05:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 FTYFTY 的日誌)


ViAnNa_1219 於 2008-06-10 02:04 PM 發表:
我都唔知送咩好牙.....
又話打BG GE.....
又冇...
搞到我仲黎+卜你.....
不過你有冇打BG我都會+卜你架!!!
Cm 4 U!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ViAnNa_1219 於 2008-06-09 12:24 PM 發表:
SoR......
之前黎冇比Cm!!
好多人都唔捨得牙SiR.....
不如我地全班諗D野送比佢喇!!
不過唔好叫埋D低B仔.......
Or我同Ka!~好憎果D姣婆!!
你明喇!!=]]'''
+卜 +卜...
Cm 4 U!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Ok。
咁你想送d咩先?
你知唔知牛慧就生日喇?
我有買野送俾佢!
 
Posted at 2008-06-09 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwokmeihung 於 2008-06-09 11:35 AM 發表:
我又add多左你一次!!
希望今次同到你傾msn啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔見有人add我播!
Posted at 2008-06-09 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwokmeihung 於 2008-06-08 01:34 PM 發表:
我有on架!!
你幾點on牙??
我3:00 on喎~
我都見到你on,但係見唔到你,仲以為你要溫書,
所以唔on添.........
我係一個唔會對女仔信口開河ge男仔黎架!!
所以我一定唔會唔記得我講過d咩!!
不如咁牙,我驚你add錯人,不如你俾你msn我牙!!
等我睇下係唔係你add錯人!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我沉日1點幾就On左!
你咪睇下我有冇Add錯人囉!
Posted at 2008-06-08 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwokmeihung 於 2008-06-07 02:53 PM 發表:
睇黎個牙sir真係好好人喎,
個個都唔捨得佢!!!
同佢講牙,睇下佢會唔會唔走!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解唔見你On Msn  o既?
你又話On跟住又唔見你!
你算點?
冇口齒嘛?
定係你唔記得左????
算!
 
 
Posted at 2008-06-07 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gigi550a 於 2008-06-07 01:48 PM 發表:
HI!我又來左!^^
cmcm 4 U!
你個呀sir走,你同佢保持聯絡!
吾洗咁傷心!
我之前都好似你咁,
有個老師走左,好吾開心..
但後來,我都有打電話比佢
仲去佢屋企探佢tim!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好多謝你個Cm啊!
你放心喇!
我會回禮嫁!
我之前咪留左個Cm比你o既!
你有冇Re啊????
Posted at 2008-06-07 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



olivia6768 於 2008-06-06 05:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-06-06 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baby_yu103 於 2008-06-06 05:33 PM 發表:
我都唔捨得>.cM=]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]