今日起身就好趕咁番學@^@'
要番去溫習~''~不過溫習之前梗係要食番個令早餐la,
同我ge正2去了食早餐' 食到咁上下就番學lo~
點知番到去咩都無得溫,,, 車=33=
之後放左學同肥baby,,去了大6行街,,按摩*
好爽丫 今次都按得吾錯,,
之後係自然世界到休息左一陣,,就要走lu@@
很美味的中午,, with my love eat the feel so good