找不到人說 心里的寂寞?'
唉~ 日日都係咁飲飲飲=..=
半個8 月都係飲酒,
可能你真係好唔鐘意我咁出去玩'
唔出去玩仲可以做d 咩?'
唉~ 唔通日日都同你1樣,打機打機-3-'
呢d生活好悶,
係咪真係時間奈左,
感情就會係咁.
唉!!!!!點解我覺得有男朋友都會甘寂寞同咁悶?'