今日訓到過曬時間,,
1起身就3點幾.. 之後去銀行攞$$
then去了幫肥baby交電話貴=^=
再去買野!之後就回了家~ 努力溫習.
哎丫~''~呢排掛住玩,,快樂ge時間過得特別快T^T''
差點忙記了明天要補考
我想同要補考GE 朋友仔講聲
GOODLUCK*