大制LA,,今日肥B 無叫我起身溫習''所以有D唔記得左,,
頂~''~補考都出到咁7難''真係想作死佢>^<''
之後放左學WITH YOYO /CHENGI,AR峰食早餐,,
THEN WHIT YOYO SHOPPING~買了幾件33 !
之後回家去了.. 等小黑放學就同CUICUI 去小黑HM 溫習@3@'
希望溫得識LA
GOODLUCK*
我沒有丫><'