| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
和迪迪行街@3@  |
分類: 未分類 |
今日mama 叫我起身食午飯,,
辛苦你了,, 對我照顧周到,,食完野,
迪迪就打比,then我地出左去水坑尾,,
打陣機,,行下街!so good'
無曬$$ la 唔可以再行街la>^<'
點知打打下機迪迪食左四暗刻@@ wa
有3包in仔食la^^
之後去攞con= = '頂~ 仲未有! 2日la! 大佬'
我叫你1聲大佬la=^=' 快d比con我丫
之後番左屋企食晚飯' 好好味!
本身諗住做jim-^-又洛耳!
又無去.. 之後又飲酒!!....
飲完去了肥baby home~訓!
|
|
|
wow' 真好.日日行街= = =DIKDIK咁勁' 又WIN IN. 我唔系唔想尼呀= =系佢唔比我出'..我都好無奈. 我講D野有幾森奧AA'
|
|
|
- -翠仔..你成日都行水坑尾..- - 真系好啦..
|
|